Se viktig informasjon om samordnet rapportering her:
1. april 2024
10. april 2024 Webinar for klubber, gjennomgang samordnet rapportering 2023 Tid: Onsdag 10. april - kl 20 – 21. Link til Webinaret 30. april 2024 Frist for rapportering. Samordnet rapportering stenger Trenger du hjelp? Kontakt NIF Digital Support |
Les alt om Samordnet registrering her.
Generell informasjon om Samordnet rapportering Klubber plikter å rapportere en del nøkkelopplysninger om klubbens drift. Antall betalende medlemmer, antall aktive medlemmer, total omsetning, oppdaterte styreverv, signert årsrapport fra siste årsmøte m.m. Manuell registrering Det gis mulighet for å manuelt registrere medlems- og aktivitetstall også i år. Den manuelle registreringen skal på sikt fases ut, og registreringen skal automatiseres. Medlemstallene som presenteres for idrettslagene baserer seg på betalende medlemmer. Momskompensasjon Klubbene kan samtidig som de rapporterer også søke om momskompensasjon på varer- og tjenester. Frist for å søke om momskompensasjon er 15. august. Påkrevde roller Barneidrettsansvarlig, politiattestansvarlig, leder av valgkomité og leder av kontrollutvalg vil bli påkrevd registrert for de klubber som er pålagt å ha disse vervene, les mer om Barneidrettsansvarlig, Politiattestansvarlig, Valgkomite og Kontrollutvalg Medlemstall og aktivitetstall |